loading...
سایت تفریحی و سرگرمی زیکو
آخرین ارسال های انجمن
بوکانی بازدید : 87 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (2)

مشکلات انتخاب لباس دامادی

 

انتخاب لباس دامادی از کت‌وشلوار گرفته تا کفش و کمربند برخلاف آنچه ظاهر ماجرا نشان می‌دهد چندان هم ساده نیست، این انتخاب ریزه‌کاری‌های خاص خودش را دارد، به خصوص وقتی قرار است شما هم پابه‌پای عروس خانم در شب عروسی‌تان بدرخشید! ما در این گزارش به شما می‌گوییم چطور می‌توانید با  یک دست کت‌وشلوار ساده یک داماد خوش‌تیپ باشید و در لباس‌تان  درست و حسابی به چشم بیایید.

بوکانی بازدید : 207 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

جنجالي ترين عكس از علي دايي

اينم از عكسي كه يكي از جنجالي ترين عكس هاي علي دايي شد ، در اين عكس مثل كار قبلي كه پرسپوليس ها انجام دادن (كار زشتي كه شيص رضايي انجام داد) بازم تكرار شد توسط علي دايي مربي پرسپوليس ها،من زياد حرف نمي زنم فقط شما بريد ادامه مطلب تا اين كار زشت رو ببينيد.


 
بوکانی بازدید : 276 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

این روزها چینی ها انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می‌کنند.

بوکانی بازدید : 81 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)
مجموعه هوملند که هم جایزه امی و هم گلدن گلوب را در کارنامه اش دارد، در فصل جدیدش با حضور نازنین بنیادی همراه خواهد بود.سازندگان سریال آمریکایی هوملند یا سرزمین مادری اعلام کردند در فصل جدید این مجموعه نیز نازنین بنیادی حضور خواهد داشت.

بوکانی بازدید : 202 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

زنان فروشی در پشت ویترین های آزاد راه + عکس

در این گزارش به دو دلیل اصلی برای قاچاق انسان به این قاره چنین اشاره شده است:تن‌فروشی و کار اجباری. به عبارتی دیگر برده‌دارای، که درست مانند سده‌های پیشین با آوردن شهروندانی عمدتا از کشورهای فقیر یا در حال توسعه و خرید و فروش آنها همراه است. فرایندی که به گفته سازمان ملل سالیانه ۲.۵ میلیارد یورو سود، نصیب «تاجران انسان» می‌کند و هر سال هم در حال افزایش است.

بوکانی بازدید : 1444 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

فیلم لامپ دختر +18 جنسی خودارضایی

داستان لامپ چیست دانلود گسترده لامپ در دختر شیرازی متاسفانه دراخبار هم خواندید در مورد خود ارضایی یک دختر با لامپ +18 بالای هیجده سال خود ارضایی یک دختر و عواقب آن . در سایت و در مطالب قبلی مطالب زیادی در مورد ترک خودارضایی و عواقب بسیار زیادی که دارد گفته شده و شنیده اید اما بار دیگر به خاطر انتشار این فیلم و دانلود فیلم لامپ دختر که به صورت گسترده در اینترنت نیز انتشار یافته بود در مورد ترک این عادت زشت ان هم به این سبک خیالی و روش عجیب این پست را میگذاریم به امید این که جوانان ما اگاهتر باشند و هیچ گاه کاری نکنند که چه از نظر دینی و اخلاقی و چه ازنظر علمی و طبی کاری مذمون و بسیار زشت و ناروا هست و هر چه زودتر باید ترک شود

بوکانی بازدید : 184 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (1)

دختر 15ساله ایرانی‌ نابغه جهان نقاشی

به گزارش فرارو، "ایزابل سالاری"، نقاش 15سالۀ ایرانی-ایتالیایی که همراه با جمعی از مدیران و هنرمندان ایتالیایی از جمله سابرینا کوله بازیگر صاحب نام ایتالیایی به سرزمین پدری اش سفر کرده نمایشگاه از آثار خود را در فرهنگسرای ملل افتتاح کرد.

بوکانی بازدید : 81 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

۱۸ ساعت تجاوز به دختر دانشجو

این خبر در تاریخ ۲۱م اسفند ۱۳۹۱ به نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شرق در گزارشی نوشت: سه مرد جوان که متهم می باشند دختری را ربوده، مورد آزار قرار داده و به قتل رسانده‌اند با اعلام رضایت اولیای‌دم برائ محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه رفتند!

بوکانی بازدید : 120 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

دیدار بهرام رادان با گلشیفته فراهانی +عکس

بهرام رادان در سفری که به خارج از کشور رفته بود، به دیدار دوست و همبازی قدیمی خود گلشیفته فراهانی رفت. آنها در فیلم سنتوری همبازی بودند
بوکانی بازدید : 77 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

 

 کامنت تکان‌دهنده یک دختر در صفحه فیس بوک ظریف

خانم جوانی که علیرغم پذیرفته شدن نامزدش در آزمون استخدام شرکت نفت، نتوانسته است به کار مشغول شود، به دلیل سختی معیشت، مجبور به متارکه شده و در ‌نهایت از طریق پیام گذاشتن برای ظریف از وی خواسته که درخواستش را به اطلاع رئیس‌جمهور برساند.

 

بوکانی بازدید : 244 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

موج "آزادی های یواشکی" که توسط مسیح علی نژاد خبرنگار ضد انقلاب به راه افتاد، در ابتدای راه با تصاویر آرشیوی شبکه های اجتماعی مخاطبان –خصوصا فیس بوک های آنها- که بدون اجازه از پروفایل آنها خارج می شد، توانست جانی بگیرد و در چند روز اول خود، کمی برای مخاطبان ضد انقلاب خارج نشین و معاندان داخلی آن، جذاب باشد.

تصویر آزادی یواشکی در مترو تهران در غفلت مسئولین

بوکانی بازدید : 87 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

 زنی که به فاسد بودن در ایران مشهور است

"سکینه قاسمی" مشهور به "پری بلنده" یکی از مشهورترین زنان فاسد و اوباش که در ساقط کردن دولت مصدق بود که پس از انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 در ایران، در 21 تیر 1358 به اتهام فساد فی الارض، اعدام شد.

بوکانی بازدید : 92 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

تشویق گلشیفته فراهانی برای حرکات غیراخلاقی

مرجان ساتراپی کارگردان ایرانی الاصل چهار سال پس از ساخت فیلم پرسپولیس که اثری ضد ایرانی محسوب می شد، در گفتگو با شبکه فرانس ۲۴ به تشریح دلایل ساخت فیلم خورشت آلو و مرغ پرداخت.ساتراپی همان فردی است که در نشست رسمی پارلمان اروپا در بروکسل با حمایت از اغتشاشات صورت گرفته در ایران پس از انتخابات سال ۸۸، از مقام‌های اروپایی خواست تا ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به رسمیت نشناسند.

 

بوکانی بازدید : 53 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

عجیب ترین مواد مخدر های جهان را بشناسید

به گزارش جنجال ها ، مواد مخدر و روانگردان های مختلفی به تازگی در ایران رواج پیدا کرده است؛ علف، قارچ، اشک، تسبیح و حالا گل. اگر سری در دنیای روانگردان ها نداشته باشید و گوشتان با اسامی مواد مخدر آشنا نباشد، ردیف شدن این نام ها کنار هم شاید برایتان بی معنی باشد. برای معتادان اما این نام ها با نشئگی و سرخوشی یا خماری و بدن درد و بیقراری تداعی می شود..

 


بوکانی بازدید : 558 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)
در توطئه جدید رژیم ضداسلامی باکو مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان کشورهای به اصطلاح متمدن جهان با حضور نمایندگان ۲۴ کشور در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن…
 
بوکانی بازدید : 82 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

تعبیر خواب ابن سیرین

توجه : دوستان عزیز لطفا در همین بخش و یا در بخش تعبیر خواب جدید ، تعبیر خواب خود را پیدا کنید تمامی خواب های شما در این قسمت ها وجود دارند

اطلاعیه : همانطور که مطلع بودید با جدا شده مسئول این بخش تعبیر خواب تا مدتی صورت نمی گرفت و به درخواست شما کاربران محترم ،ایشان به مجله اینترنتی فان مهر بازگشتند و تعبیر خواب ها از سر گرفته شده است

بوکانی بازدید : 808 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آخر قسمت سریال فاطما گل

آخرین قسمت سریال فاطما گل چی میشه؟ اگه دوست دارید بدونید می تونید قسمت آخر سریال فاطما گل رو در ادامه همین مطلب دانلود کنید. البته باید بگم که قسمت آخر سریال فاطما گل که آماده دانلود کردیم به زبان ترکی استانبولی هست. همچنین چند مطلب شامل کلیپ و عکس های قسمت آخر سریال فاطما گل هم در سایت موجود هست که لینکشون در انتهای همین مطلب می تونید ببینید.

بوکانی بازدید : 90 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

دست فروشی کنار خیابان با پورشه + عکس 

چندی پیش در چین یک دختر ثروتمند دست به کاری عجیب زد که به گفته خودش به مقصود تهیه پول بنزین این کار را انجام داده است. این دختر جوان در حالی که خودروی پورشه آخرین مدل خود را کنار خیابان پارک کرده بود شروع به دستفروشی تعدادی شال گردن و روسری کرد.

بوکانی بازدید : 140 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پاشایی خواننده جوان کشور که از چندی پیش به علت تشدید بیماری اش در بیمارستان بهمن بستری شده بود، درگذشت. پیکر وی از بیمارستان به سردخانه منتقل شده است.

بوکانی بازدید : 75 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

درسهای بـزرگی که می تـوان از مورچـه ها آموخـت

مورچه ها را در نظر بگیرید. آیا باور می کنید که این موجودات کوچک می توانند به ما یاد بدهند که چطور باید زندگی بهتری داشته باشیم؟ از رفتار مورچه ها می توانیم چهار درس مهم بگیریم که به ما برای داشتن زندگی بهتر کمک می کنند.

بوکانی بازدید : 113 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (1)

تصاویری از لباس های زنان ایران از دوران ها مختلف ایران. این تصاویر از کتاب �#1606;گار زن�که در سال ۱۳۵۲ توسط انجمن بین المللی زنان ایران منتشر شده است بازنشر شده اند.

بوکانی بازدید : 44 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

در زبان انگلیسی :

friEND ( دوست )

boy friEND ( دوست پسر )

girl friEND ( دوست دختر )

best friEND ( بهترین دوست )

همگی به END ختم میشن یعنی همشون پایان دارن

اما کلمه ی famILY ( خانواده ) به سه حرف ILY ختم میشه که مخفف I Love You هست

بوکانی بازدید : 99 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

دختر های رزمی كار ایرانی

نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می باشد. نین دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو به معنای هنر می باشد. این ورزش وسیله ای جهت رسیدن به مهارت های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است. پیروان این مسلک را نینجا می نامند.

بوکانی بازدید : 96 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

 چطور مردی خوش لباس و جذاب باشیم 

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌هایتان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

بوکانی بازدید : 262 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (1)
زیباترین و معروفترین مدل فرانسه مسلمان شد + عکس
دختر ۲۸ ساله فرانسوی با نام "فا بیان" که همین اواخر یکی از مشهورترین مدل های لباس در فرانسه بود که به خاطر زیبایی‌اش قراردادهای کلانی از طرف شرکت‌های بزرگ با اوبسته میشد.
بوکانی بازدید : 145 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

راز خوش اندامی ستاره ها ,حوصله باشگاه رفتن ندارید؟ ببینید ستاره ها در مورد ورزش چه می گویند! برای ورزش کردن تنبلی می کنید و یا برای ورزش نکردنتان دنبال بهانه می گردید، پیش خود فکر می کنید که ستاره ها اینهمه انگیزه را از کجا می آورند. بهتر است در اینباره از زبان خودشان بشنویم…

بوکانی بازدید : 266 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

میترا طاهری زیباترین مجری جهان که از پدر ایرانی و مادر فرانسوی می باشد او به طور چند سال متوالی به عنوان زیباترین مجری جهان شناخته شده است و هم اکنون به عنوان مجری خبری در شبکهLCI فرانسه مشغول به کار می باشد او تنها یک بار و در زمانی که فقط ۳ سال داشته است […]

بوکانی بازدید : 88 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

نوشیدن آب نه تنها برای سلامتی مهمه، بلکه روی موها و پوست به طور معجزه واری خوب عمل میکنه. این مایع شگفت انگیز، جز مهمی از ضروریات زیبایی که بهتون انعکاسی درخشنده میده که هیچ کدوم از لوازم آرایشی نمیتونن باهاش رقابت کنن.

بوکانی بازدید : 460 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

کلوپاترا ، ملکه افسانه ای مصر باستان برای شادابی پوستش در "شیر الاغ" حمام می کرد ولی اکنون در باکو، پایتخت آذربایجان ، روش عجیب تری برای حمام کردن باب شده است.

بوکانی بازدید : 328 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)
پیروی از برخی رفتارها و عادات زشت غربی ها که بعد از رواج وجود ماهواره و تماشای بیش از حد برنامه های شبکه های ماهواره ای در بین افراد مختلف جامعه به وضوح دیده می شود هشداری برای نسل آینده است که باید فکری اساسی برای آن کرد.
بوکانی بازدید : 251 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)
دوسم نداره محسن چاوشی 3317697
بذار بگن سینا حجازی 3317698
قلبم رو تکراره مرتضی پاشایی 3317699
مقدس شهرام شکوهی 3317700
دریا ایمان قیاسی 3317701
خدا به همرات مهدی یراحی 3317702
گل رز علی لهراسبی 3317703
فال رضا صادقی 3317704
مثل اون روزا امیر مسعود 3317705
عاشق چشماتم احسان حق شناس 3317706
از اون روزی که رفتی عرفان معماری 3317707

 

بوکانی بازدید : 347 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

در حالی که دولت ترکیه در هفته‌های اخیر و پس از حملات شدید داعش به شهر کردنشین کوبانی به دلیل عدم موضعگیری علیه داعش به شدت از سوی افکار عمومی زیر سوال رفته است طرفداران داعش در ترکیه دست به عرضه اقلام تبلیغاتی داعش زده‌اند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • آزیتا : شوهرم مرا وادار به تن فروشی میکرد (109)
  • راه‌ اندازی سایت رسمی همسریابی در کشور/جدید (48)
  • عروس های هندی زیبا (عکس) (293)
  • دانلود فیلم رسوایی از مسعود ده نمکی (20)
  • استخدام مدل با درآمدعالی درتهران (عکس) (71)
  • دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش (36)
  • جنجال عکس دختر شایسته اسرائیل و لبنان عکس (137)
  • گوش نمایی مدل جدید دختران ایرانی / عکس (109)
  • انتشار بی‌ سابقه تصاویر خصوصی برخی دختران و زنان ایرانی عکس (361)
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و نادر علی رحیمی به نام اشک تنهایی (47)
  • دانلود فیلم Hansel Vs Gretel 2015 (20)
  • چرا مردان متاهل خودارضایی می کنند (165)
  • دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز تنهایی دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز تنهایی (52)
  • ماجرای منشی های پاشنه بلند ! (76)
  • تولد بز با سر انسان عکس (120)
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی کی فکرشو میکرد (18)
  • پیشنهاد ازدواج به علیرضا حقیقی عکسهای دختر (157)
  • دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام منو از یاد ببر (17)
  • زنی که در ملا عام در عربستان گردن زده شد (96)
  • 7 جنایت جنجالی زنان ایرانی! (124)
  • جنجال بخاطر صحبت های روانشناس بیوه درمورد ارتباط های غیراخلاقی عکس (77)
  • دانلود برنامه بیدار باش کلش آف کلنز (17)
  • دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام چشمای جادویی (47)
  • عکس بامزه وسوسه شدن بهنوش بختیاری برای دزدی (107)
  • دانلود مجموعه تصاویر کريستيانو رونالدو در مراسم توپ طلای 2014 (18)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 452
  • کل نظرات : 155
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 310
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 770
  • بازدید سال : 35,414
  • بازدید کلی : 1,846,242