loading...
سایت تفریحی و سرگرمی زیکو
آخرین ارسال های انجمن
بوکانی بازدید : 265 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (3)

  • بازدیدکنندگان (روزانه): 500
  • آمار بازدید (روزانه): 1000
  • میزان درآمد (ماهیانه): بستگی به خودتون داره
  • هزینه سایت (ماهیانه): ندارد
  • تلفن تماس: 09390243019
  • دامنه عالی و رند+الکسای سایت 13هزار+ 452 پست +انجمن + لینک باکس
    به دلیل اینکه به درس هام نمی تونم برسم میفروشم
    این پول هم که میدید واقعا هزینه یه دامنه رند هستش دامنه ش وافعا عالیه و به یاد ماندنی هستش (زیکو)
    سایت انجمن و لینک باکس عالی هم داره اینم آدرس هاش
    انجمن:

    http://zeko.ir/forum

    لینک باکس:

    http://zeko.ir/page/Linkbox

    اینا هم همراه سایت هستش

    از پاپ روزی می تونید 1000 تومن کسب کنید البته می دونم کمه ولی اگر بازدید بره بالا اونم بیشتر میشه
    برای بنر هم می تونید رو سایت پول بگیرید که حداقلش برای هر بنر ماهی 10 هزار تومنه
    سیستم مدیریتش رز بلاگه یعنی دیگه شما هزینه هاست و اینا رو هم نمی دید فقط هزینه دامنه که اونم تا 7 ماه دیگه وقت داره
    در کل آینده سایت خیلی خوبه و هر روز درحال پیشرفته البته اینم بگم من برای 230 تا پست اینقدر ورودی دارم اگه شما پست بیشتری بزارید با توجه به اون بازدیدتون میره بالا
    هر کی سایت رو بخره من از سایت دانلود 98 (www.Down98.com)و دیجی آگهی (Digiagahi.com) یه بک لینک یه ماهه بهش رایگان میدم
    بنر سایت هم اینه که دیگه هزینه بنر هم ندید

    http://s6.digiagahi.com/zeko.gif

    تماس از طریق یاهو : digi_agahi@yahoo.com

  • قیمت پایه : 150 هزار تومان

  • توجه : اونای که خریدار نیستن تماس نگیرین لطفا

  • تلفن: 09390243019

بوکانی بازدید : 1042 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (3)

سالار اسم بازی ماشین سواری ایرانی می باشد که در این بازی ۱۹ ماشین مختلف از جمله ژیان , پیکان, پژو, پراید, سمند, نیسان آبی!, پژو 206, پاترول, زانتیا … در ۶ مرحله بی‌انتها کاملا متفاوت و متنوع با فیزیک کاملا واقعی و طبیعی! ماشین مورد علاقه‌تان را بخرید، موتور، لاستیک‌ها، کمک فنرها و باک بنزین آنرا ارتقاء دهید! نسخه اندروید مورد نیاز برای این برنامه ورژن 2.2 اندروید می باشد.

دانلود بازی ایرانی سالار برای اندروید

بوکانی بازدید : 87 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (2)

مشکلات انتخاب لباس دامادی

 

انتخاب لباس دامادی از کت‌وشلوار گرفته تا کفش و کمربند برخلاف آنچه ظاهر ماجرا نشان می‌دهد چندان هم ساده نیست، این انتخاب ریزه‌کاری‌های خاص خودش را دارد، به خصوص وقتی قرار است شما هم پابه‌پای عروس خانم در شب عروسی‌تان بدرخشید! ما در این گزارش به شما می‌گوییم چطور می‌توانید با  یک دست کت‌وشلوار ساده یک داماد خوش‌تیپ باشید و در لباس‌تان  درست و حسابی به چشم بیایید.

بوکانی بازدید : 142 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)
یسنا:روزنامه دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت: آدامس جدید كه هفته گذشته وارد فروشگاه‌های سوئدی شد، تركیبی از ویتامین‌هایی است كه برای تقویت موها، ناخن‌ها و حفظ سلامت و انعطاف پذیری پوست مفید هستند.

بوکانی بازدید : 135 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

ژست جالب مرتضی پاشایی در دوران کودکی,عکس دیده نشده از مرتضی پاشایی با ژستی جالب و دیدنی که برادرش آن را در اینستاگرامش منتشر کرده است در ادامه این مطلب از سایت زیرمیزی مشاهده کنید.

بوکانی بازدید : 310 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

مارکت جدید اندروید به نام Mobogenie راهی بازار شده و این باره نسخه V2.0.8 آن عرضه شده که این نرم افزار بیش از 1،000،000 برنامه  رایگان و بازی. بیش از 600،000 تصاویر پس زمینهرایگان. بیش از 400،000 آهنگ های زنگ رایگان را در خود جای داده است 


بوکانی بازدید : 474 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود فیلترشکن رایگان و پرسرعت

بهترین و قوی ترین فیلتر شکن دنیا, جدیدترین فیلترشکن, دانلود رایگان فیلتر شکن ,دانلود رایگان فیلتر شکن 2013, دانلود رایگان وی پی ان, دانلود ساکس, دانلود ساکسرایگان, دانلود فیترشکن موبایل,دانلود فیلتر, دانلود فیلتر شکن, دانلود فیلتر شکن با سرعت بالا, دانلود فیلتر شکن برای اندروید, دانلود فیلتر شکن سایفون, دانلود فیلتر شکن قوی رایگان, دانلود فیلترشکن 2014 ,دانلود فیلترشکن 93 ,دانلود فیلترشکن برای جاوا ,دانلود فیلترشکن رایگان ,دانلود فیلترشکن رایگان اندروید, دانلود فیلترشکن2013 ,دانلود کریوفیترشکن موبایل ,فیلترشکن اندروید ,پرسرعت ترین فیلترشکن,


بوکانی بازدید : 385 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ شاد Where Do You Go اثری از گروه آلمانی No Mercy

در این پست قصد داریم یک تک آهنگ قدیمی شاد ، ماندگار و فوق العاده زیبا را به شما معرفی کنیم. آهنگ انتخابی امروز اثری از گروه آلمانی ۳ نفره ای به نام No Mercy است که در سبک پاپ می باشد. (این گروه در سال ۱۹۷۱ توسط Frank Farian تشکیل شد)

بوکانی بازدید : 207 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

جنجالي ترين عكس از علي دايي

اينم از عكسي كه يكي از جنجالي ترين عكس هاي علي دايي شد ، در اين عكس مثل كار قبلي كه پرسپوليس ها انجام دادن (كار زشتي كه شيص رضايي انجام داد) بازم تكرار شد توسط علي دايي مربي پرسپوليس ها،من زياد حرف نمي زنم فقط شما بريد ادامه مطلب تا اين كار زشت رو ببينيد.


 
بوکانی بازدید : 76 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (1)

نرم افزار تغییر صدا در تماس های تلفنی اندروید

نرم افزار فوق العاده Voice Changer که اخیراً سر و صدای زیادی هم به پا کرده است یک نرم افزار تغییر صدا در تماس های تلفنی است که در آن می توانید شماره ای را که در Caller Id نمایش داده می شود، به دلخواه خود تغییر دهید. این برنامه دارای افکتهای زیادی برای صدای تماس گیرنده است. برای کیفیت صدای بهتر این برنامه از شما می خواهد تا به WiFi متصل شوید. صدای روبوت، هیولا، دختر جوان، پیرمرد و… از افکتهای این برنامه می باشند. این نرم افزار برای سرگرمی و شوخی با دوستان بسیار مناسب می باشد. نرم افزار Voice Changer برای گوشی های اندروید را می توانید هم اکنون از سایت اندروید ایرانی به صورت رایگان دانلود نمایید.
بوکانی بازدید : 276 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

این روزها چینی ها انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می‌کنند.

بوکانی بازدید : 64 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

پرتره‌های دیدنی از بزرگان سینمای دنیا ، عکاسی پرتره هنوز هم در دنیا طرفدار داشته و همچنان در حال تحول است. گونه‌ای از عکاسی که قصد نمایش حالات درونی سوژه از طریق ثبت عکس از چهره‌‌اش را دارد. این تلاش می‌تواند در نورپردازی، حالت سوژه ، دکور و … اتفاق بیافتد.

بوکانی بازدید : 81 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)
مجموعه هوملند که هم جایزه امی و هم گلدن گلوب را در کارنامه اش دارد، در فصل جدیدش با حضور نازنین بنیادی همراه خواهد بود.سازندگان سریال آمریکایی هوملند یا سرزمین مادری اعلام کردند در فصل جدید این مجموعه نیز نازنین بنیادی حضور خواهد داشت.

بوکانی بازدید : 202 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

زنان فروشی در پشت ویترین های آزاد راه + عکس

در این گزارش به دو دلیل اصلی برای قاچاق انسان به این قاره چنین اشاره شده است:تن‌فروشی و کار اجباری. به عبارتی دیگر برده‌دارای، که درست مانند سده‌های پیشین با آوردن شهروندانی عمدتا از کشورهای فقیر یا در حال توسعه و خرید و فروش آنها همراه است. فرایندی که به گفته سازمان ملل سالیانه ۲.۵ میلیارد یورو سود، نصیب «تاجران انسان» می‌کند و هر سال هم در حال افزایش است.

بوکانی بازدید : 52 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

مری کیت و آشلی اولسن دو قلو های غیر همسان که از دوران کودکی در تلویزیون و فیلم های سینمایی ظاهر شدند، حالا دیگر کودک نیستند، بلکه امتیاز بسیار بزرگسالانه ای به دست آورده اند:به گزارش پارس ناز به نقل از سیمرغ آنها خوش لباس ترین زوج خواهران مشهور در نشریه Vogue’s 2011 Best Dressed Special نام گرفته اند ، که باعث شد دکه های روزنامه فروشی پر فروش شود. به شما دو تا تبریک می گوییم!


 

بوکانی بازدید : 44 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم باغ قرمز با کیفیت عالی

نام فیلم : باغ قرمز

منتشر کننده : ته مووی

کارگردان: امیر سمواتی

ژانر : اجتماعی

تولید : ایران – ۱۳۸۸

فرمت: MKV

حجم: ۶۵۱ مگابایت

بازیگران: فرامرز قریبیان، امین تارخ، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، رامین راستاد و …

خلاصه داستان فیلم باغ قرمز : باغ قرمز حکایت از روابطی دارد که از شمال شهر تا جنوب شهر میان انسانها برقرار است و آنها را در مسیر زندگیشان از کنار هم عبور می دهد …

بوکانی بازدید : 40 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید فرشته ها با هم می آیند با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید فرشته ها با هم می آیند با کیفیت عالی

 

نام فیلم :فرشته ها با هم می آیند

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

کارگردان: حامد محمدی

بازیگران:  جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند، حسین پرستار و…

 این فیلم داستان یک روحانی جوان به نام احمد است که با همسرش لیلا در حالی با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند که صاحب سه فرزند همزمان می‌شوند.


بوکانی بازدید : 59 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

” سئو ” یا بالا بردن رتبه سایت چیزیست که بعضی از دارندگان سایت‌ها و وبلاگ‌نویس‌ها به خوبی با آن آشنا نیستند یا اهمیت کمی به آن می‌دهند؛ چیزی که باعث می‌شود یک سایت یا وبلاگ علی‌رغم محتوای خوبی که دارد، نتواند به جایگاه مناسب خود دست پیدا کند.

بوکانی بازدید : 39 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

نحوه غیرفعال کردن تیک های آبی در واتس آپ,همان‌طور که می‌دانید در نسخه جدید واتس‌اپ اگر مخاطب پیام شما را بخواند تیک‌های تحویل پیام به رنگ آبی در می‌آیند. حالا در جدیدترین نسخه واتس‌اپ قادر خواهید بود این ویژگی را غیرفعال کنید.

بوکانی بازدید : 58 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

خبر مادر شدن خاله شادونه (ملیکا زارعی) در بخش خبری 21 شبکه اول سیما پخش شد! مشخص نیست اهمیت خبری و رسانه ای این رویداد چقدر است که سردبیران خبر تلویزیون آن را در اخبار سراسری شبکه یک پخش کرده اند. 

بوکانی بازدید : 1444 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

فیلم لامپ دختر +18 جنسی خودارضایی

داستان لامپ چیست دانلود گسترده لامپ در دختر شیرازی متاسفانه دراخبار هم خواندید در مورد خود ارضایی یک دختر با لامپ +18 بالای هیجده سال خود ارضایی یک دختر و عواقب آن . در سایت و در مطالب قبلی مطالب زیادی در مورد ترک خودارضایی و عواقب بسیار زیادی که دارد گفته شده و شنیده اید اما بار دیگر به خاطر انتشار این فیلم و دانلود فیلم لامپ دختر که به صورت گسترده در اینترنت نیز انتشار یافته بود در مورد ترک این عادت زشت ان هم به این سبک خیالی و روش عجیب این پست را میگذاریم به امید این که جوانان ما اگاهتر باشند و هیچ گاه کاری نکنند که چه از نظر دینی و اخلاقی و چه ازنظر علمی و طبی کاری مذمون و بسیار زشت و ناروا هست و هر چه زودتر باید ترک شود

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • آزیتا : شوهرم مرا وادار به تن فروشی میکرد (109)
  • راه‌ اندازی سایت رسمی همسریابی در کشور/جدید (48)
  • عروس های هندی زیبا (عکس) (293)
  • دانلود فیلم رسوایی از مسعود ده نمکی (19)
  • استخدام مدل با درآمدعالی درتهران (عکس) (71)
  • دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش (36)
  • جنجال عکس دختر شایسته اسرائیل و لبنان عکس (137)
  • گوش نمایی مدل جدید دختران ایرانی / عکس (108)
  • انتشار بی‌ سابقه تصاویر خصوصی برخی دختران و زنان ایرانی عکس (360)
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و نادر علی رحیمی به نام اشک تنهایی (47)
  • دانلود فیلم Hansel Vs Gretel 2015 (20)
  • چرا مردان متاهل خودارضایی می کنند (165)
  • دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز تنهایی دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری به نام پاییز تنهایی (51)
  • ماجرای منشی های پاشنه بلند ! (75)
  • تولد بز با سر انسان عکس (120)
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی کی فکرشو میکرد (17)
  • پیشنهاد ازدواج به علیرضا حقیقی عکسهای دختر (156)
  • دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام منو از یاد ببر (17)
  • زنی که در ملا عام در عربستان گردن زده شد (96)
  • 7 جنایت جنجالی زنان ایرانی! (123)
  • جنجال بخاطر صحبت های روانشناس بیوه درمورد ارتباط های غیراخلاقی عکس (77)
  • دانلود برنامه بیدار باش کلش آف کلنز (17)
  • دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام چشمای جادویی (46)
  • عکس بامزه وسوسه شدن بهنوش بختیاری برای دزدی (106)
  • دانلود مجموعه تصاویر کريستيانو رونالدو در مراسم توپ طلای 2014 (18)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 452
  • کل نظرات : 155
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 310
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 35,345
  • بازدید کلی : 1,846,173